آب کردن سریع شکم ویهلو

آب کردن سریع شکم و پهلو

آب کردن سریع شکم و پهلو

آب کردن سریع شکم و پهلو امروزه یکی از بزرگ‌ترین دغدغه‌های مردم دنیا به خصوص  ایرانی ها شده است. بیشتر افراد  قبل از رسیدن مناسبت‌های خاصی مثل یک مهمانی یا مراسم عروسی به دنبال  لاغر کردن سریع شکم و پهلوهستند.

دراین میان خیلی از افراد به دنبال روشهای آب کردن سریع شکم و پهلو دررژیم‌های کوتاه مدت و معجزه ‌گر می‌گردند و به شکلی می‌خواهند درسریع ترین  مدت بیشترین نتیجه را بگیرند.

نحوه آب کردن شکم وپهلو

آنچه مسلم است این است که روشی برای آب کردن سریع شکم و پهلو سریع وجود ندارد وشما نمی‌توانید چربی‌هایی که طی سال‌ها روی بدن‌تان جمع شده را سریع آب کنید.

اما می‌توانید با استفاده از یک سری تکنیک های که مشاور تغذیه خوب به شما ارائه می دهد و رعایت رژیم‌های غذایی خاص و با انجام حرکات ورزشی، تا اندازه زیادی تغییر سایزدهید و خود را برای کاهش وزن دلخواه آماده کنید.

فقط چربی های  شکمی نیستند که باید از دست آنها رهایی پیدا کنیم چربی که اطراف ارگان‌های حیاتی بدن قرار می‌گیرد (چربی احشایی) یکی از عوامل مؤثر در بروز حملات قلبی ، دیابت نوع ۲، مقاومت به انسولین وانواع سرطان هاست اگر نمی توانید با رژیم و ورزش، آب کردن سریع شکم و پهلو را داشته باشید باید دیگر عوامل مؤثر در ایجاد چربی شکمی از جمله هورمون‌ها، سن و ژنتیک را بررسی کنید.

دلایل چاقی شکم و پهلو وآب کردن سریع شکم و پهلو

تاثیرات ژنتیک در چاقی افراد می تواند روی آب کردن سریع شکم و پهلو نیز تاثیر بگذارد. مسائل ژنتیک نقش مهمی دراحتمال بروز  چاقی افراد دارد.

مقدار مصرفی غذا و آب کردن سریع شکم و پهلو

اگر شما حجم زیادی غذا مصرف می کنید و بطور معمول غذاهایی استفاده می کنید  که میزان چربی و کالری آنها زیاد  است، بعد از مدتی شما دچار چاقی مفرط خواهید شد.

همچنین چاقی می تواند بخاطرمشکلات غذا خوردن برای افراد ایجاد شود اگر می خواهید  رژیم غذایی سالم برای آب کردن سریع شکم و پهلو داشته باشید، انتخاب دقیق مواد غذایی که می‌خورید برای مدتی مهم است لازم است  بدانید بسته به انگیزه تان  چه مقدار کالری لازم دارید و هر خوراکی چه مقدار کالری دارد.

مقدار کالری مواد غذایی را می‌توانید با استفاده از برنامه و مشاوره های تغذیه خوب محاسبه‌ی کالری  را به‌دست آورید. متخصص تغذیه خوب می تواند درضمن برخی از این برنامه‌ها را بر اساس سن، جنسیت، قد، وزن و سبک زندگی شما، میزان کالری مورد نیازتان انداره گیری کند

.روشهای آب کردن شکم وپهلو

نکات که در آب کردن سریع شکم وپهلو باید بدانیم

برای آب کردن سریع شکم و پهلو هنگام پیاده روی  برای انجام کارهای روزانه‌ی خود کمی با سرعت قدم بردارید تا ضربان قلب بالا برود تا کالری بسوزانید، همچنین برای کوچک کردن شکم خود، هنگام پیاده روی عضلات شکم را منقبض کرده  و به این کار در طول زمان  عادت کنید

  برای آب کردن سریع شکم و پهلو  لطفا صاف بایستید و صاف بنشینید. و قوز نکنید با این کار  حالت عضلات شکمی منبسط و سفت می‌شوند و این روش در جمع شدن شکم و عضلات آن ثاثیر گذار است.

برای آب کردن سریع شکم و پهلو نباید نمک بخورید. نمک بیش از حد نیاز بدن سبب بالا رفتن  فشار خون و تجمع چربی و کاهش آب بدن می‌شود به جای نمک از طعم دهنده‌های دیگری مانند زردچوبه  برای غذایتان استفاده کنید، درهر صورت برای لاغری ، باید در عادات غذایی خود تغییر ات عمده ای ایجاد کنید

برای آب کردن سریع شکم و پهلو مراقب باشید هر چیزی که باعث می‌شود هوا وارد معده‌ی شما شود را برای خود ممنوع کنید ازجمله  آدامس جویدن، تند غذاخوردن ، پیاده روی هنگام غذا خوردن  این موارد مقدارزیادی هوا وارد معده شما می کنید که باعث تورم و احتباس هوا در شکم می‌شود

روش هایی  برای آب کردن سریع شکم و پهلو

باید سعی کنید برای آب کردن سریع شکم و پهلو ، استرس را از خود دور کرده زیرا استرس سبب افزایش سطح کورتیزول در بدن می‌شود که در روند افزایش چاقی و تجمع چربی شکمی تاثیر گذار است  در طول  شبانه روز تلاش کنید با تکرار کلماتی که به شما آرامش می‌دهد و همچنین چند نفس عمیق استرستان را دور  کنید.

برای آب کردن سریع شکم و پهلو نباید سیگار بکشید. برخلاف باور های غلطی که وجود دارد فرد با سیگار کشیدن نه تنها لاغر نمی‌شود وبالعکس که با ترک سیگارنیزمیزان چربی شکمی افراد کم شده است، پس برای کم کردن چربی شکمی  سیگار را کنار بگذارید و ورزش کنید.

  برای آب کردن سریع شکم و پهلو یک رژیم غذایی مناسب  داشته باشید که مقدار لازم از کربوهیدرات، پروتئین و چربی به بافت های بدن شما برساند  ، رژیمی که سرشار از اسیدهای چرب مضرند ، قطعا در کم کردن وزن تان  مشکل ایجاد خواهد کرد

مصرف پروتیین اب کردن سریع شکم وپهلو

برای آب کردن سریع شکم و پهلو حداقل امکان فیبر بیشتری مصرف کنید، فیبرها در انواع  میوه و سبزیجات به وفور یافت می‌شوند که نه تنها در کاهش وزن کلی تاثیر گذارند بلکه با جلوگیری از ابتلا به یبوست وتورم و برآمدگی شکم را هم کاهش می‌دهد

هشدار هایی جدی برای جراحی زیبایی شکم و پهلو

برای آب شدن سریع شکم برخی افراد ترجیح می دهند جراحی زیبایی شکم وپهلو انجام دهند . بهتر است قبل از انجام این جراحی ها برای آب شدن سریع شکم وپهلو به معایب و مضرات آن دقت کنید. بنابراین حتما قبل از اقدام به انجام این جراحی زیبایی بایداز آن  مطلع وآگاه شوید که این عمل جراحی بسیار حساس و خطرناک است.

به عقیده بر خی متخصصان جراحی زیبایی انجام عمل زیبایی شکم و پهلو برای بیماران عوارض مخرب و جبران ناپذیری در بیشترموارد برای فرد به دنبال دارد.

جراحی زیبایی شکم

متخصصان با اشاره به این مطلب  که بسیاری از بانوان و حتی مردان  ایرانی که چربی اضافی شکم دارند بهترین روش  رها شدن  ازاین معضل را عمل  زیبایی شکم وپهلو می دانند و بر این باورند که تحقیقات  جراحی زیبایی شکم و پهلو وتکرار این کار بر سلامت افراد مضر است

در آخر باید گفت  که آب کردن سریع شکم وپهلو چیزی نیست که خیلی به سرعت برای شما اتفاق بیفتد بهترین کار برای آب کردن شکم وپهلو مراجعه به یک متخصص تغذیه خوب و داشتن یک رژیم غذایی سالم ودرست است.

 

برای آب کردن سریع شکم وپهلو  میزان کالری دریافتی را یادداشت کنید

برای هر فردی که می‌خواهد رژیم غذایی درست ومناسبی داشته باشد، توجه دقیق به مواد غذایی که می‌خورد برای مدتی ضرورت دارد. برای این کار باید بدانید بسته به هدف‌تان چه مقدار کالری لازم دارید و هر خوراکی چه مقدار کالری دارد. مقدار کالری مواد غذایی را می‌توانید با استفاده از اپ‌های محاسبه‌ی کالری به‌دست آورید. علاوه بر این برخی از این برنامه‌ها می‌توانند بر اساس سن، جنسیت، قد، وزن و سبک زندگی شما، میزان کالری مورد نیازتان را محاسبه کنند.

 

 برای آب کردن سریع شکم وپهلو مواد غذایی حاوی فیبر بخورید

مطلالعاتنشان می دهد افزودن ۱۴ گرم فیبر روزانه به رژیم غذایی با کاهش ۱۰ درصد مصرف کالری و کاهش وزنی معادل با ۲ کیلو در بازه‌ی زمانی ۴ ماهه همراه است. بهترین راه افزایش میزان فیبر مصرفی استفاده‌ی بیشتر از سبزیجات و میوه‌هاست. سبزیجات و همچنین برخی غلات مانند جو دوسر منبع مناسبی برای تامین فیبر هستند.

 

برای آب کردن سریع شکم وپهلو شکر و نوشیدنی گازدار را کنار بگذارید

شکر ماده‌ای بسیار ناسالم برای بدن است. مطالعات نشان می‌دهند مصرف خوراکی‌های حاوی شکر اثر مخرب برروی سلامت متابولیکی بدن می‌گذارد.این  مطالعات همچنین  نشان داده است که به ازای مصرف روزانه نوشیدنی‌های حاوی شکر، خطر چاقی در کودکان تا ۶۰ درصد افزایش می‌یابد.  برای لاغری باید مصرف شکر را در رژیم روزانه‌ی خود به حداقل برسانید و نوشیدنی‌های شیرین را به هیچ عنوان مصرف نکنید. این نوشیدنی‌ها شامل انواع نوشابه‌های شیرین شده با شکر، آب میوه‌ها و نوشیدنی‌های ورزشی پُرشکر می‌شود.

 

خوردن شکلات تلخ و آب کردن سریع شکم وپهلو

خوردن روزانه یک تکه کوچک از شکلات تلخ به لاغر شدن شما و آب شدن چربی دور شکم و پهلو شما کمک می‌کند باعث بهبود سلامت قلب و عروق شما می‌شود. خوردن شکلات تلخ آب کردن شکم را راحت تر خواهد کرد.

اب کردن سریع شکم وپهلو

مواد غذایی مناسب برای آب کردن سریع شکم وپهلو

-به جای قند و شکر و نوشیدنی های صنعتی هنگام گرسنگی میوه بخورید.

– سعی کنید در مصرف نمک و ادویه زیاده روی نکنید البته شما می توانید از زیره و زرد چوبه بیشتر استفاده کنید

– به جای برنج سفید برنج سیاه بخورید

-هله هوله خوردن رو رها کنید و به جای آن؛ خوراکی‌های فیبردار مصرف کنید،  سبزیجات و میوه‌هاو همچنین برخی غلات مانند جو دوسر که منبع مناسبی برای تأمین فیبر هستند. البته زیاده روی بیش از حد نکنید.

-بیشتر گوشت سفید مصرف کنید و از گوشت قرمز هفته ای یک یا دوبار بیشتر استفاده نکنید. چربی های سالم مثل ماهی و تخم مرغ مصرف کنید.

 

ورزش کردن فاکتور مهم در آب کردن سریع شکم و پهلو

ورزش به دلایل مختلف مهم است.در میان بهترین کارهایی که شما می توانید برای داشتن زندگی طولانی، زندگی سالم و جلوگیری از بیماری ها انجام دهید ورزش حرف اول و آخر را میزند .
به نظر می رسد ورزش  در کاهش چربی شکم موثر است ، ورزش های هوازی مانند پیاده روی، دویدن، شنا، و غیره به علت کاهش عمده در چربی شکم بسیار موثر و محبوب هستند.

هدی خورسندی

 

0 پاسخ

دیدگاه خود را ثبت کنید

تمایل دارید در گفتگوها شرکت کنید؟
در گفتگو ها شرکت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *